Sunday, March 11, 2012

Opppssssssssssss.......

Oh My Goddddd! sudah lama pula saya endak update blog saya  ni..haha..da berkurun da..nasib baik teda sarang labah2..haha..Last year,rajin lagi update workout..kekeeke...sekarang sibuk berfesbuk..bah amacam..kalo semua la mo buka..nah,cramp la nie punggung duduk sepanjang hari di atas kerusi..haha

faning ni kapla saya baru2 nie..haizzz...apply unpaid leave..endak tau dapat ka endak..kalo endak dapat..semua rancangan perlu diubah la nie..I will resign..pastu p cuti kaw2..pastu baru la pi tempat baru..Mungkin saya pi Penang..terpaksa la aku meninggalkan si dia di sini KL..rindu gila la aku sama dia ni..haha..

Sudah 7 tahun saya berkecimpung dalam dunia kejururawatan nie..tapi hanya pangkat orang kecil..Penolong Jururawat atau orang putih bilang Assistant Nurse..well..Its time for me to upgrade myself bah kan..mesti jua mo p sambung belajar..haizz...pemalas bah saya ni mias...hahaha

Walau apa pun yang terjadi..terima ja la...berdoa sama Tuhan banyak2 kan..Fuhhhhhhh...

Adehh...mo pukul 2 pagi da..masi lagi endak mo tutup ni mata..apamacam..banyak pikiran..haha

anyway..harus jua p tidur ni..haha..

besok..hari yang baru lagi..entah apa lagi cabaran yang perlu d hadapi..:)

haha..k la...tidu lu! sambung besok ya..

No comments:

Post a Comment